Eh.. vähän kesti kirjoittaa tänne koska on lähiaikoina pitänyt niin paljon kiirettä ( lue: unohdin miljoona kertaa)

Okei siis. Koska meitä on täällä kaksi, päätimme aloittaa kertomalla itsestämme hieman, ennen kuin varsinainen blogi alkaa. Minä olen tämän blogin toinen ylläpitäjä ja liikuskelen täällä nimimerkillä Ninni. Kuulostaa ehkä oudolta, mutta valitsin nimimerkkini muumeista sillä eräässä jaksossa esiintyy näkymätön tyttö: Ninni. Tämä Muumeista tuttu Ninni on näkymätön, koska hänellä on ironinen täti (:D), sillä ei siis ole mitään tekemistä minun kanssani. Minulla ei ole mitään ironiaa vastaan, ja jos minulta kysytään, ironia on taitolaji ja harrastan itsekin ironiaa runsaalla kauhalla annostellen.

Minulla on aivan omat syyt näkymättömyyteeni, kuten se, että olen erittäin ujo ja harrastan seinään maastoutumista ( mikä ei koskaan onnistu…). Joskus olen näkymätön siksi että haluan ja olen tottunut siihen ettei minua liiemmin noteerata, mutta joskus toivon, että minutkin huomattaisiin. (<-- ei koske matikan tunteja ) Itsetuntoni on siis +-0.

Olen 17 -vuotias ja käyn lukion toista luokkaa. Harrastan kuvataiteita ja kirjoittamista. Erikoisalaani kuuluu angstisäen kuvien ja rönsyilevien tekstien lisäksi myös erittäin sarkastinen huumori ja itseironia. ( Tosin en pyri loukkaamaan niillä ketään..)

Koulussa olen se ujo ja hiljainen tyttö jolla kukaan ei puhu mitään, joko siksi että luulevat että hiljaisuus merkitsee sitä että minua ei kiinnosta, tai siksi että minä en ole kovin kiinnostava persoona., hiirulainen. Tästä huolimatta en jaksa rypeä kokoajan itsesäälissä, vaikka pikkuhiljaa olisi ehkä syytä. ( Hah!)

Jos en ole koulussa, olen hyvinkin sosiaalinen, moottoriturvaksikin kutsuttu. Kaverit sanovat hauskaksi ja olen ilmeisesti siis ihan hyvää seuraa. Tykkään myös kuunnella muiden huolia ja yrittää auttaa. ( Minulla on muuten kaksi vapaa-ajan työtä: olen sekä narri että maallikkopsykiatri)

Minä olen se tyttö, jonka maantiedon vihko on aina täynnä piirustuksia ja matikan vihko pursuaa runoja toisen asteen yhtälöiden sijaan.
Minä olen se tyttö, jonka mielestä kaikki laulut kertovat rakkaudesta ja olen ikuinen romantikko..
Ah nippelitetoa~

Nyt kun tiedätte minustakin jotain, voimme siirtyä asiasta seitsemänteen. Eli siis, tätä Blomia ylläpitää kaksi tyttöä ja kerromme täällä elämiemme hieman erikoisistakin(?) ihmissuhdekiemuroista, kumpikin omasta näkökulmastamme. Kirjoitamme eräistä tietyistä samoista tapahtumista niin kuin itse sen koimme, lukijat saavat asioista ehkä jonkinlaisen näkökulman.

Sikäli mikäli ketään kiinnostaa.

 ~ Ninni