14.6.2008
klo 04:00

Ja Ninni ei osaa enää nukkua.

Olimme Pikkumyyn ja M:n kanssa sopineet että menisimme tänään Linnanmäelle, tai okei M oli jo valmiiksi The Big City Helsingissä (poikaystävänsä I:n kanssa) . Meidän lisäksemme seuraan liittyisi myös I:n veli A ja heidän kaverinsa O. Aikaisemmin olin nähnyt I:n pari kertaa M:llä, A:n ja O:n kanssa olin jutellut vain mesessä, olimme siis tunteneet(?) noin puoli vuotta, emmekä tavanneet livenä kertaakaan. Kerran mesessä tuli juttua että voisi kesällä joskus tavata… ja siitä se ajatus sitten lähti..

-randomia valaisemista aikaisemmasta-

Pidin A:sta jo silloin, erittäin paljonkin. Okei olimme tavanneet vain virtuaalisesti, mutta koin tuntevani hänet hyvin. Sanomattakin selvää että olin kiinnostunut hänestä jo tässä vaiheessa ja hän oli antanut ymmärtää että tunne olisi molemminpuolinen. Toisaalta, hän on sen luonteinen, että saattaisi vain leikkiä kanssani ja hän saattoi ottaa minun puheeni leikillä, siinäkin suhteessa olemme samanlaisia, meistä ei aina tiedä puhummeko ihan vakavissamme vai leikillämme vain. Lisäksi vielä, hän puhui myös Pikkumyylle sellaisia asioita että ajattelimme molemmat ( siis minä ja Pikkumyy ) että A olisi kiinnostunut hänestä.
Okei, leikin asian olevan ok minulle, mutta ei se tosiasiassa ollut. Toivoin sydämeni pohjasta A:n puhuvan minulle tosissaan…
- ja takaisin siihen aamuyöhön-

En saanut nukuttua enää olin liian stressaantunut, tänään näkisin ne ihmiset livenä, en tiennyt miten heihin pitäisi suhtautua, he olivat aikaisemmin olleet jotain hämärää random seuraa, mutta tänään heistä tulisi minulle “oikeita ihmisiä” kun kohtaisin heidät ensimmäistä kertaa. Eh.

Aika kului kuin kuluikin, vaikka ´hitaasti kuluikin. (okei lopetan) Ja oli pakko lähteä juna-asemalle ja pompata junaan.. sitten olimmekin jo Pasilassa. Ajattelimme Pikkumyyn kanssa että voisi syödä jotain ennen kuin menisi Linnanmäelle, aikaa kuitenkin oli, sillä halusimme ehtiä Helsinkiin ennen kuin loput porukasta saapuisivat. Meidän piti tottua ajatukseen ensin.

Kävimme pikaisesti Lidlissä ja kävelimme Linnanmäen porteille. Sisään emme päässeet heti koska siellä oli joku Nordea -päivä. Istuimme siis huvipuiston viereisillä kallioilla ja juttelimme A:sta, O:sta; I:sta ja M:stä. M soitti Pikkumyylle ja kysyi missä olimme. Paniikki sisälläni kasvoi kun M ilmoitti heidän tulevan paikalle 15min kuluttua. ( Ihmettelivät muuten miksi olimme niin aikaisin siellä kun kaikki tiesivät ettei koko huvipuisto ole vielä auki :D)

Ristiriita, halusin nähdä ne ihmiset, mutta samalla toivoin voivani juosta pakoon mahdollisimman nopeasti. Hoh~ Kuitenkin. Porukka saapui paikalle I ja M juttelivat luontevasti kaikille, kuitenkin ainoina jotka tuntevat koko porukan. O:kin oli yllättävän luonteva minun ja Pikkumyyn seurassa ja hetken kuluttua oli pakko pitää “vessapalaveri ” Pikkumyyn kanssa. ( Tarkoittaen sitä, että menimme vessaan koska sinne nuo miekkoset eivät voineet tulla kuuntelemaan juttujamme ;D) Kysyin Pikkumyyltä huomasiko hän saman minkä minäkin, ja kävi ilmi että kyllä huomasi. O oli takuulla ihastunut Pikkumyyhyn. Alun perin meillä oli O:sta sellainen kuva että hän olisi kauhea pokerinaama, mutta tuota hän ei osannut piilottaa sitten yhtään.. Tilanne oli hieman koominen sillä ajattelimme sekä A:n että O:n pitävän Pikkumyystä. Pikkumyyllä oli lievä paniikki ;D

Kaikki tuntuivat olevan hyvällä tuulella. Okei, minä kävin aikamoisen tunneskaalan läpi, välillä olin iloinen välillä minua ketutti armottomasti. Lähinnä se että en osannut olla niin rento kuin kaikki muut olivat. (ujo kun olen..) ja A tuntui jotenkin välttelevän meitä ( minua?) vaikka yleensä hän on hyvin puhelias ja seurallinen.

Kävimme monessa laitteessa ja plääplää..

Oli kivaa.

Illalla sitten lähdimme kolmestaan junalla takaisin kotiin ( minä, Pikkumyy ja M ). Matkalla puhuimme päivän tapahtumista ja jälkihehkutimme. M kysyi mitä mieltä olimme niistä kahdesta ( A ja O )

En tiennyt mitä vastata, vitsillään kun kysyi. toivottavasti en ollut kamalan punainen..

Myöhemmin illalla, kotona kelasin mielessäni yhä mennyttä päivää. Niin ilmeisesti oli tehnyt eräs muukin sillä sain tekstiviestin, jossa A sanoi että olisi halunnut päivemmällä pyytää minut muista sivummalle ja jutella parista asiasta kahden kesken, ( ei tästä sen enempää julkisesti ;> ) mutta oli kuulemma rohkeus pettänyt. ( Selvisi kerralla A:n aiempi välttelevä käytös..)

Sitten leijuinkin jo vaaleanpunaisissa pilvissä.

~Ninni